Fehim Škaljić

Ovo je profil iz mandata (2014)

4%
Broj pitanja: 26
Broj odgovora: 1
Stranka
SBB
Parlament
Parlamentarna skupština BiH
Dom parlamenta
Predstavnički dom
Kratka biografija
Rođen 1949. godine u Sarajevu. Dugogodišnji rukovodilac uspješnih kompanija. Obavljao dužnosti predsjednika Općinskog vijeća i načelnika Općine Stari Grad Sarajevo.
Izborna jedinica
513
Pozicija
Zastupnik
Broj osvojenih glasova
14958

Pitanje: Kada se povećaju akzine na gorivo od 15pf i izgrade planirane dionice, da li to znači da će nastavak neizgrađenih dionica također biti podložan povećanju akciza na gorivo sa uzimanjem novih kredita za izgradnju? Ovo pitanje postavljam jer su izgrađene dionice od trenutnih 10pf akciza a za nastavak potrebno još 15pf. Da li će za kraj biti potrebno još 15pf na ovih zbirnih 25pf?Drugo pitanje glasi: Koji je smisao graditi autoput/autocestu koja nije isplativa. Mi ćemo dignuti kredite i opteretiti privredu i životni standar akcizama na gorivo, a onda nakon toga nakon izgradnje bićemo zaduženi i nećemo moći vraćati kredite, a autoput/autocesta neće biti samoodrživi i isplativi. Dovesćemo se u situaciju kao HR da je pred prodajom svojih naisplativijih dionica autoputa/autoceste. Zar nije lakše, odmah dionicu dati pod koncesiju?

Pitanje postavljeno: 14.04.2017  Podijeli. Vidi pitanje

Pitanje na zakonu: Prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o akcizama BiH

Vidi sva pitanja na zakonu

Odgovor:

    Vaše pitanje svakako kod svih nas postavlja dileme šta je u datom vremenu optimalno činiti. Znam da se danas saobračajna povezanost postavlja kao imperativ međudržavne povezanosti i perspektive da biznis bude izvor života iz rada. Bosna i Hercegovina je van svih osnovnih transportnih koridora Evrope. Ima samo ta poprečna veza preko koridora Vc. Ako se ona izgubi mi smo izolovani. Zato se mora graditi. Vlasti su krive što je to do sada bilo sporo , netransparentno i skupo. Sada se nude akcize kao izvor kreditnog zaduženja. to nosi određene posljedice na standard ali sam ubjeđenje da bi odgađanje gradnje izazvalo još veće. Zato ću ja glasati za njih, Ali ću insistirati kao što sam to činio i na oktobarskoj sjednici Parlamenta da se uspostavi parlamentarni nadzor nad utroškom ovih sredstava i da ona budu isključivo garant naturalne gradnje novih kilometara autoputa.

Izgubljeno vrijeme treba nadoknađivati istovremenom gradnjom više dionica i u to je svakako nužno činiti i davanjem koncesija.

    Smatram da utrošak sredstava u javnu infrastrukturu mora na drugi način biti. prestavljan građanima. Transparentno,pisano naćinom razumjlivim svim građanima i objavljeno u printanim medijima.

    Pozdravljam vas.


Datum odgovora: 19.04.2017