Staša Košarac

Ovo je profil iz mandata (2014)

0%
Broj pitanja: 32
Broj odgovora: 0
Stranka
SNSD
Parlament
Parlamentarna skupština BiH
Dom parlamenta
Predstavnički dom
Kratka biografija
Staša Košarac je rođen 19. marta 1975. godine u Sarajevu, oženjen, otac troje djece. Završio je Fakultet za industrijski i poslovni menadžment u Beogradu. U mandatu od 2004-2006. obavljao je funkciju narodnog poslanika u NSRS, a od 2006-2010. obavljao je funkciju predsjedavajućeg Kluba delegata srpskog naroda u Vijeću naroda RS. Od 2010-2014. obavljao je funkciju šefa Kluba delegata srpskog naroda u Domu naroda BiH, a u poslednjoj godini mandata i funkciju Predsjedavajućeg Doma naroda BiH. Od Republičke organizacije porodica nestalih, zarobljnih i poginulih civila i vojnika Republike Srpske nagrađen je Poveljom organizacije za izuzetan doprinos u unapređenju procesa traženja nestalih Srba, a za izuzetan doprinos u razvoju opština Istočni Stari Grad, Trnovo i Istočno Novo Sarajevo nagrađen je Poveljama opština kao najvećim priznanjima. Istaknuti je sportski radnik zašto je nagrađen i Zlatnom poveljom FK „Slavija“, a obavljao je i funkciju potpredsjednika Fudbalskog saveza Republike Srpske. Trenutni je predsjednik KMF „Tango“ I. Sarajevo. Član je SNSD-a od 1998. godine i trenutno je član GO SNSD-a.
Izborna jedinica
523
Pozicija
Zastupnik
Broj osvojenih glasova
22836

Pitanje: Kada se povećaju akzine na gorivo od 15pf i izgrade planirane dionice, da li to znači da će nastavak neizgrađenih dionica također biti podložan povećanju akciza na gorivo sa uzimanjem novih kredita za izgradnju? Ovo pitanje postavljam jer su izgrađene dionice od trenutnih 10pf akciza a za nastavak potrebno još 15pf. Da li će za kraj biti potrebno još 15pf na ovih zbirnih 25pf?Drugo pitanje glasi: Koji je smisao graditi autoput/autocestu koja nije isplativa. Mi ćemo dignuti kredite i opteretiti privredu i životni standar akcizama na gorivo, a onda nakon toga nakon izgradnje bićemo zaduženi i nećemo moći vraćati kredite, a autoput/autocesta neće biti samoodrživi i isplativi. Dovesćemo se u situaciju kao HR da je pred prodajom svojih naisplativijih dionica autoputa/autoceste. Zar nije lakše, odmah dionicu dati pod koncesiju?

Pitanje postavljeno: 14.04.2017  Podijeli. Vidi pitanje Parlamentarac/ka nije odgovorio/la na ovo pitanje.

Pitanje na zakonu: Prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o akcizama BiH

Vidi sva pitanja na zakonu