Član 1. ispravlja interpunkcijske znakove u članu 1. osnovnog teksta Zakona.
Članom 2. definišu se dodatni pojmovi “oznaka”, “zahtjev za oznaku”, “životni vijek” i “dinamički sustav kupnje”.
Članom 3. dodaju se novi članovi 4a i 4b kojima se definišu ugovorna tijela iz drugih država, kao i provedba postupka koji uključuje ugovorna tijela iz drugih država.
Član 4. izbacuje odrednicu „Dio B“ koja se nalazi u članu 8. postojećeg zakona. Ovim članom uređuju se ugovori na čiju dodjelu se primjenjuje poseban režim.
Član 5. mijenaj postojeći član 10. Ove izmjene se odnose na dodjelu ugovora o javnoj nabavi prema međunarodnim pravilima.
Također, članom 6. dodaju se novi članovi od 10a do 10f. Ovim članovima se definišu izuzeća za ugovore o javnoj nabavi usluga, posebna izuzeća u području elektroničkih komunikacija, ugovore između subjekata u javnom sektoru, nabavke koje uključuje obrambene ili sigurnosne aspekte i sl.
Član 7. uvodi nove stavove (6) i (7) u članu 11. kojima se omogućava zainteresovanim ponuđačima da dobiju kopiju ili naprave fotografije prilikom uvida u ponudu izabranog ponuđača. Kopiranje ponude se vrši na trošak zainteresovanog ponuđača.
Članom 8. dodaju se novi stavovi u postojeći član 13. te se nalaže da svako ugovorno tijelo u BiH treba da donese interni pravilnik kojim propisuje i uređuje funkcionisanje javnih nabavki.
Član 9. uvodi novi član 13a kojime se nalaže da svako ugovorno tijelo koje ima proračun za nabavke od 1.000.000KM ili više, mora imati službenika za javne nabavke. Ugovorno tijelo osigurava da u postupcima nabave čija procijenjena vrijednost prelazi 250.000,00 KM sudjeluje najmanje jedan službenik za javne nabave.
Članom 10. dodaje se novi član 14a kojime se uređuje prethodna provjera tržišta. Nalaže se vođenje zapisnika, a sve u cilju pripreme nabavke.
Članom 11. uvode se izmjene u članu 15. te se bolje definišu postojeće odredbe vezane za procjenu vrijednosti javnih nabavki. Dodavanjem novih članova definiše se da ugovorno tijelo koje ima više organizacionih jedinica pri procjeni vrijednosti nabavke uzima vrijednost cjelokupne nabavke za sve organizacione jedinice.
Članom 12. mijenja se postojeći član 16. na način da se podstiču ugovorni organi da javne nabavke dijele na lotove.
Članom 13. mijenja se postojeći član 17. Kao jedan od uslova za započinjanje javne nabavke uvodi se da je ta nabavka predviđena u planu nabavki ugovornog organa. Definišu se i izuzeci kada je moguće pokrenuti nabavku ako ona nije predviđena planom nabave.
Čan 14. uvodi se novi stav (3) u postojeći član 18. kojim se određuje da ugovorni organi nije obavezan da donosi odluku ili rješenje o pokretanju postupka u pisanom obliku, za direktne sporazume.
Članom 15. vrše se izmjene u članu 26. Uvodi se da se dokumentacija u fazi pretkvalifikacije za ograničene postupke može preuzeti sa portala javnih nabavki.
Član 16. uvodi novi stav u član 27. U Pregovarački postupak sa objavom obavještenja o nabavci uvodi se preuzimanje dokumentacije sa portala javnih nabavki.
Član 17. vrši izmjene u članu 28. Ovim izmjenama za Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci uvodi se obaveza objavljivanja informacija o postupku na portalu javnih nabavki.
Članom 18. dodaje se nova podtačka 4 u stav (2), u članu 32. Ovim izmjenama nalaže se ugovornim organima da odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača ili poništenju postupka javne nabave dostavljaju svim ponuditeljima koji su dostavili ponude.
Članom 19. ispravlja se pogrešno pozivanje u postojećem zakonu na ntječaj za izradu idejnog rješenja.
Članom 20. dodaje se novi stav (6) u postojeći član 36. Ovim stavom nalaže se JP NIO Službeni list BiH, da najmanje 15% prihoda od naknada za objavu obavijesti u toku godine izdvaja za istraživanje i razvoj.
Članom 21. vrši se brisanje određenih riječi, te se na taj način usklađuje član 37. sa uvedenim izmjenama iz ovoga zakona.
Članom 22. briše se stav (3), u članu 37. te se na ovaj način uvodi realnost funkcionisanja putem portala javnih nabavki.
Članom 23. uvodi se prethodna indikativna i informativna obavijest i za sektorske naručitelje.
Članom 24. navodi se da provjera kvalifikacije kandidata/ponuditelja elektroničkim putem uređuje se podzakonskim aktom, koji donosi Vijeće ministara BiH.
Članom 25. uvode se razlozi po osnovu kojih ugovorni organ može isključiti ponuđača na razdoblje od 36 mjeseci.
Članom 26. i 27. nalaže se da dokazi za ispunjavanje tehinčke i profesionalne sposobnosti za određene postupke mogu biti obične kopije uz odgovarajuću izjavu ponuđača.
Član 28. mijenja postojeći član 52. i donosi nove uslove za diskvalifikaciju ponuđača na temelju sukoba interesa ili korupcije.
Članom 29. nalaže se da se tenderska dokumentacija objavljuje na portalu javnih nabavki, te da mora sadržavati procjenjenu vrijednost.
Član 30. u potpunosti briše član 55. „Preuzimanje tenderske dokumentacije“, jer se uvodi elektronsko preuzimanje dokumentacije.
Član 31. navodi da se odgovor na zahtjev za pojašnjenje tenderske dokumentacije vrši putem portala javnih nabavki.
Članom 32. nalaže se da ugovorni organ mora na portalu javnih nabavki objavljivati obavještenje i o zaključenim ugovorima putem natjecateljskog postupka.
Članom 33. nalaže se da ugovorno tijelo najkasnije u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora, odnosno nastale izmjene, objavljuje osnovne elemente ugovora za sve postupke javne nabave. Također se navode osnovne informacije koje moraju biti objavljene.
Članom 34. preciznije se definiše vrijednosni razred konkurentskog zahtjeva.
Članom 35. u potpunosti se mijenja član 88. i definiše se konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda.
Članom 36. preciznije se definiše dodjela ugovora u postpku konkurentskog zahtjeva.
Članom 37. mijenja se postojeći član 90. te se preciznije definiše Direktni sporazum.
Član 38. povećava se broj članova Ureda za razmatranje žalbi na 17 članova.
Član 39. nalaže da se o vođenju postupka po žalbi pred Uredom za razmatranje žalbi obavijesti odabrani ponuđač, odnosno kandidat u postupku za koji je izjavljena žalba.
Član 40. uvodi dva kumulativna razloga koja moraju postojati za aktivnu legitimaciju.
Član 41. usklađuje član 98. sa dosadašnjim preloženim izmjenama.
Članom 42. se definiše da se žalba izjavljuje URŽ-u putem ugovornog organa.
Član 43. u potpunosti definiše postupak ugovornog tijela po žalbi.
Članom 44. se preciznije definišu rokovi za izjavljivanje žalbe ugovornom organu.
Članom 45. mijenja se postojeći stav (1) u članu 103. te se jasnije definišu apsolutno bitne povrede zakona o kojima URŽ vodi računa po službenoj dužnosti.
Članovi 46. i 47. terminološki preciznije definišu problematiku oko uplate naknade od strane žaljitelja za pokretanje žalbenog postupka pred URŽ-om. Do sada se koristio termin „administrativna taksa“.
Članom 48. se u potpunosti briše član 107. jer su iste odredbe definisane u prethodnim članovima.
Članom 49. definišu se naknade za pokretanje žalbenog postupka.
Član 50. vrši izmjene u postojećem članu 109. te usklađuje ovaj član sa ostalim po pitanju aktivne legitimacije.
Član 51. uvodi da ugovorno tijelo sve sudionike u postupku javne nabave o izjavljenoj žalbi obavještava putem protala javnih nabavki.
Članom 52. preciznije definiše odluke URŽ-a po pitanju izjavljenje žalbe.
Članom 53. nalaže se da se odluka u upravnom sporu po tužbu mora donijeti u roku od 60 dana.
Članom 54. definiše se kao prekršaj ukoliko ugovorni organ tijekom suspenzivnog učinka žalbe zaključi ugovor iz te nabavke.
Članom 55. precizno se definišu prava, uslovi i ostale okolnosti u vezi sa naknadom troškova u postupcima javnih nabavki.
Član 56. definiše usklađivanje sa pravnom stečevinom Evropske unije.
Član 57. uvodi novi Aneks II dio B.
Član 58. definiše prestanak važenja drugih odredbi.
Član 59. definiše stupanje na snagu ovoga zakona.