Poglavlje I ovoga zakona sadrži opće odredbe. U ovom poglavlju definisan je predmet koji zakon obrađuje, te odredbe o zabrani diskriminacije. Svrha uspostavljanja poduzetničke infrastrukture ogleda se u omogućavanju bržeg rasta poduzetništva i povećanju investicija, povećanju zaposlenosti unutar područja gdje se planira poduzetnička infrastruktura, povećanju konkurentnosti i poticanju privrednog rasta. Također, u ovom poglavlju predlagač zakona je definisao niz pojmova koji se koriste u ovom zakonu, kao što su: poduzetničke zone, poduzetničke potporne institucije, poduzetničke zone od posebnog interesa i sl.
Poglavlje II uređuje institucionalni okvir poduzetničke infrastrukture. Nositelji sistema podrške za unapređenje poduzetničke infrastrukture prema ovom zakonu su određeni od Vlade FBiH, vlada kantona, Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta, upravnih tijela, lokalne samouprave i obrazovne institucije. Nositelji sistema podrške za unapređenje poduzetničke infrastrukture koordinišu aktivnosti, predlažu mjere podrške i razvojne projekte. Subjekti poduzetničke infrastrukture, u smislu ovog zakona, jesu poduzetničke zone i poduzetničke potporne institucije. Osnivači poduzetničke infrastrukture mogu biti fizička i pravna lica, odnosno javni organi, lokalne samouprave, obrazovne institucije i pravna lica. Vlada Federacije BiH, na prijedlog Ministarstva, donosi odluku o osnivanju poduzetničke zone od posebnog privrednog interesa.
Poglavlje III se bavi definisanjem sistema poduzetničke infrastrukture. Prema ovom zakonu, sistem poduzetničke infrastrukture čine: poduzetničke zone, potporne institucije i slobodne zone. Dalje, definiše se minimalna opremljenost infrastrukture. Uspostavljanje poduzetničkih zona prolazi kroz tri faze. Faza 1 - priprema poduzetničke zone; Faza 2 - realizacija uspostave poduzetničke zone i Faza 3 - razvoj poduzetničke zone. Predviđa se kategorizacija poduzetničkih zona prema tri kriterija: veličina ukupne površine poduzetničke zone, vrsta aktivnosti koja se provodi u poduzetničkoj zoni i stepen aktivacije raspoložive površine poduzetničke zone.
Prema veličini ukupne površine, poduzetničke zone dijele se na:
a) mikrozone - veličine ukupne površine do 10 ha
b) male zone - veličine ukupne površine od 10 do 50 ha
c) srednje zone - veličine ukupne površine od 50 do 100 ha
d) velike zone - veličine ukupne površine preko 100 ha.
Prema vrsti aktivnosti koje se obavljaju unutar zone, poduzetničke zone dijele se na:
a) proizvodno-prerađivačke zone
b) uslužno-mješovite zone
c) logističko-distributivne zone
Prema stepenu aktivacije raspoložive površine, poduzetničke zone dijele se na:
a) neaktivne
b) u inicijalnoj aktivaciji
c) srednje aktivne
d) potpuno aktivne
Osnivač poduzetničke zone, u odluci o osnivanju poduzetničke zone, određuje upravitelja poduzetničkom zonom. Dalje, u ovom poglavlju definišu se poduzetničke potporne institucije.
Poglavlje IV uređuje uspostavu, način upisa i dostavljanja podataka u Registar poduzetničke infrastrukture.
Poglavlje V bavi se sistemom podrške za unapređenje. Sistem podrške za unapređenje poduzetničke infrastrukture odnosi se na unapređenje poslovnih aktivnosti poduzetničkih zona i poduzetničkih potpornih institucija. Prioriteti određeni ovim zakonom ogledaju se u privlačenju domaćih i stranih investicija, kreiranju povoljnog poslovnog ambijenta, jačanju konkurentnosti i sl. U skladu sa ovim, određeni su i ciljevi sistema podrške za unapređenje poslovnih aktivnosti poduzetničkih zona i poduzetničkih potpornih institucija. Ministarstvo, na osnovu strategije razvoja Federacije BiH, politike Vlade Federacije BiH i u skladu sa analizom stanja u oblasti poduzetničke infrastrukture, predlaže Program poticaja za razvoj poduzetničke infrastrukture u Federaciji BiH. Program usvaja Vlada Federacije BiH. Provedba Programa vrši se prema posebnom postupku kojeg pravilnikom propisuje ministar. Sistem finansijske podrške za poduzetničke zone čine četiri vrste podrške, i to za: izradu planskih dokumenata i studija, infrastrukturnu podršku, jačanje konkurentnosti i jačanje poduzetničkih kompetencija. Također, predviđa se sistem finansijske podrške za poduzetničke potporne institucije. Finansijska sredstva za provedbu Programa poticaja su osigurana iz budžeta Federacije BiH. Visina finansijskih sredstava za svaku kalendarsku godinu iznosi do 0,3% prihoda budžeta Federacije BiH umanjenog za doprinose za MIO/PIO. Zavisno od specifičnosti pojedinog projekta, sufinansirati i iz osiguranih sredstava: budžeta kantona, budžeta jedinica lokalne samouprave, finansijskih resursa međunarodnih finansijskih institucija i organizacija i ostalih izvora.
Poglavlje VI određuju upravni i inspekcijski nadzor nad provođenjem ovoga zakona.
Poglavlje VII sadrži kaznene odredbe za prekršaje definisane u ovom poglavlju, te odgovarajuće novčane kazne i mjere zabrane.
Poglavlje VIII sadrži prelazne i završne odredbe.