Admir Čavalić rođen je u Tuzli 4.10.1987. godine. Ekonomski je analitičar, predavač i istraživač, koji je najpoznatiji kao osnivač udruženja "Multi". U Tuzli je završio osnovnu školu "Jala" i Gimanziju "Meša Selimović". Krajem 2011. završava Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli gdje je naknadno odbranio dva magistarska rada (2015 i 2017. godine). Trenutno je doktorant i asistent predavač na navedenom fakultetu. Od neformalnog obrazovanja, izdvaja se LAAD program pod mentorstvom Francisa Fukuyame (Sarajevo, Bosna i Hercegovina), Atlas Leadership Academy pod mentorstvom Tom G. Palmer (Fairfax, SAD) i CPR istraživačka škola (Koči, Indija). Od 2021. godine, Čavalić je vijećnik u Gradskom vijeću Tuzla ispred Stranke za Bosnu i Hercegovinu (SBiH).
2018. godine u biografskom lesikonu "Ko je ko u Bosni i Hercegovini", Admir Čavalić je uvršten među najutjecajnije osobe u Bosni i Hercegovini, čija djela i akcije pozitivno doprinose toj zemlji.
Pitanje: da li cete podrzati zakon o podrsci privredi??
Odgovor:
Poštovani,
Da, hoću. Već smo ih podržali preko Odbora za ekonomsku i finansijsku politiku kojim rukovodim. Također, Vlada FBiH je prihvatila određene amandmane koje sam poslao u vezi datih zakona - https://shorturl.at/uBQX8. Mišljenja sam da je ovo tek prvi korak ka formalizaciji institucionalne podrške maloj privredi. Nadam se da će se ubuduće koeficijent 1% (za oba zakona) povećati.
Svako dobro i hvala na pitanju.
Pitanje: Da li ce minimalna plata prvog januara biti 1000KM kako je ministar Mijatovic najavio?
Odgovor:
Poštovani,
Prije svega hvala puno na ovom pitanju koje je zaista jedno od najbitnijih pitanja trenutno na području FBiH. Dalje, želim navesti da bih iskreno volio da griješim u vezi ovoga, međutim, vjerovatno da od 01. januara 2024. minimalna plata u FBiH neće iznositi 1.000 KM. Ukoliko bude i 1% šanse da se to uradi, ali uz spuštanje zbirne stope doprinosa na 27% ili još bolje 25%, maksimalno ću se zadati da to izvedemo. Šta je problem sada? Prolazi mjesec novembar, a zakona ne da nemamo u parlamentarnoj proceduri i na dnevnom redu sjednica oba doma federalnog parlamenta, već nisu došli ni do Vlade FBiH. Dakle, nemamo ništa u formi zakona. Također, i da usvojimo to čim prije, pitanje je koliko treba Poreznoj upravi FBiH da prilagodi svoje sisteme spram novih zakonskih rješenja. Sve u svemu, šanse su minimalne - napominjem volio bih da griješim. Svako dobro.
Pitanje: Smatrate li da je ovaj zakon sveobuhvatan ili su neke stvari iz oblasti zaštite mentalnog zdravlja ostale neuređene?
Odgovor:
Poštovani,
Hvala Vam na postavljenom pitanju i zainteresovanosti. Mišljenja sam da se ta oblast zaštite mentalnog zdravlja treba urediti kroz ovaj zakon ili još konkretnije uraditi aktuelizacija zakonskih odredbi shodno izazovima društva u kojem živimo i spram osjetljivosti same teme. Kada je riječ o sveobuhvatnosti zakonskog rješenja, vjerovatno postoji prostor za doradu (kroz javnu raspravu ili amandmane) - zakon je povućen iz procedure i čekamo da se vrati kako bi radili na navedenom. Zasada mogu ponuditi dokument obrasca za provođenje sraćene procjene utjecaja propisa koji sam postavio na: https://docdro.id/QyGrTxV U okviru navedenog se daje dosta odgovora u vezi uticaja ovog zakona.
Ukoliko imate dobrih ideja za unaprijeđenje, zamolio bih Vas da me dalje kontaktirate.
Svako dobro i stojim na raspolaganju.
Admir