Dennis Gratz

0%
Broj pitanja: 11
Broj odgovora: 0
Stranka
DF
Parlament
Parlament Federacije BiH
Dom parlamenta
Predstavnički dom
Kratka biografija

Dennis Gratz rođen je 15. 9. 1978. godine u Sarajevu. Klasičnu gimnaziju, Königin Luise, završio je u Kölnu, u Njemačkoj. Po povratku u Sarajevo upisuje Pravni fakultet, a poslijediplomski magistarski studij nastavlja na ACIPS-ovom Evropskom regionalnom magisteriju iz demokratije i ljudskih prava. Doktorski studij odvodi ga na Fakultet za društvene nauke na Univerzitetu u Hamburgu, gdje 2007. godine brani doktorsku tezu. 

U periodu od 2009. do 2010. godine kao gostujući naučnik u okviru programa Fulbrightove stupendije boravio je na Columbia University u New Yorku, u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD).

Gostujući je docent na Institutu za istraživanje mira i sigurnosne studije (IFSH) Univerziteta u Hamburgu, u Njemačkoj. Od 2009. godine organizator je i predavač naučnog seminara „Genocid i genocidalni zločini u međunarodnom pravu i teoriji“ na Centru za interdisciplinarne postdiplomske studije Univerziteta u Sarajevu – ACIPS (ERMA program).

Od 2001. do 2006. godine radio je kao viši stručni saradnik/advokatski pripravnik u advokatskoj kancelariji „Gracić Ešref i Vahidin Kadić“ u Sarajevu, a od 2005. radi kao advokat u zajedničkoj advokatskoj kancelariji „Ešref Gracić i dr. Dennis Gratz“ u Sarajevu. Stalni je sudski tumač za engleski i njemački jezik u Kantonalnom sudu u Sarajevu.

U periodu od 1999. do 2000. bio je direktor projekta Fondacije „Daniel Whalen“ (Institute for Multi-Track Diplomacy) u okviru programa „The PeaceTrails Leadership Adventure Program“ u SAD-u i Bosni i Hercegovini. Bio je član Upravnog odbora i Političkog savjeta ACIPS-a od 2006. do 2010. godine.

Kao panelista, u aprilu 2010. godine učestvovao je na 15. konvenciji Asocijacije za studije nacionaliteta pri Harriman Institutu, Columbia University u New Yorku, naučnim radom „Elitocide in Bosnia and Herzegovina and its Impact on the Genocidal Policy of Ethnic Cleansing“. Od 2010. godine član je Udruženja „Obrazovanje gradi BiH“ iz Sarajeva, a od 2009. i član sarajevskog Centra za politike i upravljanje – CPU.

Suosnivač je i član Izvršnog odbora Naše stranke (NS) u periodu od 2008. do 2010, a u oktobru 2008. godine postaje i prvi kandidat NS-a za načelnika Općine Centar Sarajevo. Funkciju predsjednika NS-a obavljao je od 2011. do 2015. godine. Našu stranku napustio je nedugo nakon što mu je okončan mandat u Predstavničkom domu Parlamenta Federacije BiH. Demokratskoj fronti (DF) pridružio se u martu 2022. godine.

Bavi se pisanjem, slikanjem i snimanjem kratkih igranih filmova, od kojih su neki prikazani i na Sarajevo Film Festivalu.


Izborna jedinica
11
Pozicija
Broj osvojenih glasova
2712

Pitanje: Poštovani,Molimo Vas da od Općinskog suda u Sarajevu/Tuzli/Mostaru i Bihaću zatražite evidenciju u skladu sa članom 76. Zakona o stečaju (FBIH 53/2021).........................................................................................................................................................Član 76.(Broj predmeta koji može voditi stečajni upravnik)(1) Stečajni upravnik može voditi dva stečajna postupka istovremeno.(2) Nadležni sud uređuje i vodi evidenciju o otvorenim stečajnim postupcima, angažovanim upravnicima i broju predmeta kojima su upravnici zaduženi. Naime, stečajne sudije uporno imenuju stečajne upravitelje koji su već angažovani u većem broju slučajeva nego što je zakon propisao. Da vidimo da li sudije poštuju zakon.Unaprijed hvala

Pitanje postavljeno: 20.09.2023  Podijeli. Vidi pitanje Parlamentarac/ka nije odgovorio/la na ovo pitanje.

Sva direktna pitanja

Pitanje: Poštovani u skladu sa navedenim - Pedagozi - psiholozi u BiH kao kompetentni stručnjaci pishološku djelatnost uspješno obavljaju dugi niz godina. Univerzitet u Tuzli odsjek Pedagogija - psihologija zadnjih 18 godina iznjedrio je preko 1000 pedagoga - psihloga koji uspješno rade godinama u oblasti odgoja, obrazovanja, zdravstva, socijalnih usluga itd. Napominjeno državni fakultet koji je licenciran od strane MON Tuzlanskog kantona. Diploma pedagoga psihologa stečena na Univerzitetu u Tuzli priznata je i u zemljama Evropske unije i svijeta, a naša država nam osporava, što je sramotno i za svaku osudu. Nacrtom Zakona o djelatnosti psihologa ne samo da nisu prepoznate kompetencije pedagoga psihologa nego nisu nikako uzete u obzir. Stoga je nužno da se Nacrt zakona o djelatnosti psihologa izmjeni i da se u tekstu Prijedloga Zakona diplomirani pedagozi - psiholozi , bachelori pedagogije - psihologije priznaju i prepoznaju kao jednakopravni psihološki djelatnici.Smatrate li Vi koji sjedite na tim mjestima da je ovo nehumano, diskriminatorno, da tjerate mlade obrazovane ljude da odlaze iz ove zemlje, ti ljudi su čisto pošteno završili svoje studije, na državnom fakultetu koji nisu studenti izmislili , čiji roditelji su dali zadnji atom snage da ih školuju, među kojima su djeca šehidskih porodica, ja sam jedna od tih, i sad se nađe neko nakon 10, 20. godina da osporava zanimanja.

Pitanje postavljeno: 13.04.2024  Podijeli. Vidi pitanje Parlamentarac/ka nije odgovorio/la na ovo pitanje.

Pitanje na zakonu: Nacrt zakona o djelatnosti psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine

Vidi sva pitanja na zakonu

Pitanje: Poštovani,U skladu s navedenim, zanima me kakav je status studenata koji su tokom dodiplomskog studija stekli zvanje profesor Psihologije i sociologije - bachelor, te tokom II ciklusa - diplomskog studija stekli zvanje magistra Psihologije na Nastavničkom fakultetu Univerziteta "Džemal Bijedić" u Mostaru? Čitajući prijedloge i raspravu između jednopredmetnih i dvopredmetnih studija, zanima me da li to znači da kompetentnost diplomiranih psihologa (posebno magistra psihologije) određuje samo broj stručnih predmeta na studiju? Da li to znači da diplomirani magistar psihologije (prethodno jednopredmetni studij) vrijedi više od diplomiranog magistra psihologije (prethodno dvopredmetni studij, pa magisterij) koji ima objavljene naučne radove i druge edukacije uz svoje ime? Ko može sa takvom sigurnošću tvrditi i kleti se u superiornu kompetentnost jednopredmetnog studija, samo kao takvog? Uz današnju sociokulturološku klimu, te tendenciju studenata da naučeno zaborave za kratak rok, dijelom zbog mehaničkog usvajanja materijala (što postaje sve češči slučaj), koliko je pouzdano procjenu kompetencije bazirati na osnovu "jednopredmetnosti" ili "dvopredmetnosti" određenog studija? Naše javne ustanove (Univerziteti) su jasno odredili i pod akreditacijom osmislili nastavne planove i programe i kompetencije koje se stiču nakon uspješnog apsolviranja istih studija, te da li donošenje ovog zakona znači podrivanje javnih ustanova i proglašavanje istih nestručnim, nekompetentnim i neozbiljnim? Opasnost nepoštivanja ovih studija (profesor psihologije i sociologije - bachelor, do magistra psihologije, te pedagoga-psihologa do magistra psihologije) leži u izjednačavanju naših javnih univerziteta sa nelegitimnim/nepriznatim privatnim univerzitetima. Da li će sutra bolje prolaziti i nositi etiketu kompetentnosti tajno zaprimljena, ali nepriznata diploma sa nepriznatog privatnog univerziteta, samo zbog toga što je bazirana na jednopredmetnom studiju? Hoćemo li time samo otvoriti jedan akademski autoput za kupovanje diploma jednopredmetnog studija psihologije i sve više resursa ulagati u otkrivanje nepravilnosti u vezi s tim, koje mogu trajati godinama? Pod izgovorom stručnosti, koliko stručnih pojedinaca će ostati zakinuto za rad u području svoje kompetentnosti?Unaprijed hvala na odgovoru i srdačan pozdrav!

Pitanje postavljeno: 03.04.2024  Podijeli. Vidi pitanje Parlamentarac/ka nije odgovorio/la na ovo pitanje.

Pitanje na zakonu: Nacrt zakona o djelatnosti psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine

Vidi sva pitanja na zakonu

Sva pitanja po zakonima